Första gången i badhuset

Hej!
Idag har jag för första gången varit på badhuset Kaskad i Tingsryd. Det var så mysigt att plaska omkring. Det var som ett jätte stort badkar.. Fast mycket bättre. Och det va så mycket att titta på också, jätte många barn. Jag var absolut tuffast i hela badhuset med badbyxor och badrock!
Mamma och jag ska åka dit så ofta vi kan, för det var så mysigt där!

Här kommer några fina bilder. Endel blev lite suddiga, tyvärr...


                



Jag badade också härom kvällen i min nya badstol hemma. Den var super häftig.
Mamma fick helt underbara bilder på mig!

  


Ha en fortsatt mysig kväll..
Nu ska vi på middag, sen ska jag och mamma mysa hela kvällen.
Hej Då!

Kommentarer
Postat av: Therése

Hallå Badkillen! Det syns att Du gillar vattnet
:)
Bella ska simma sista gången nu på onsdag, sen är det 3 veckors uppehåll innan kurs två kör igång.
Puss på Dig Killen, och hälsa Mamma!

2008-01-27 @ 11:04:16
URL: http://theresin.blogg.se
Postat av: Jack

Ååå va fuskit.... min mamma tar bara med mig till tarkett... vi kanske kan åka till tingsryd tillsammans sen, när jag är lite mer van vid vatten! Du verkar ju ha jätteskoj där!!!
Hoppas vi syns snart igen, kompis. Mamma hälsar till din mamma!

2008-01-28 @ 10:02:08
URL: http://jacksmamma.webblogg.se
Postat av: Farmor

Hoppas ni hadde det mysigt du o mamma farmor kan kanske följa med en annan gång o plaska. Farmor Älskar dej lill killen pussar i massor ps hälsa mamma

2008-01-30 @ 19:54:00
Postat av: Anna

Ett litet tips för när du ska fota badhusbilder. På Claes Ohlssons finns det en vattentät fotopåse, till de mindre kamerorna (se mina menylänkar och "utrustning") Den är kanon! Den funkar skit bra på badhuset och man slipper att linsen immar igen. Och även på badstranden är den bra, eftersom man skyddar kameran från sand och vatten.

2008-02-26 @ 18:35:16
URL: http://www.lilltrollet34.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0