7 månaderskillen sitter!

image138

Hej!
På söndag blir jag 7 månader och jag kan redan sitta helt själv. Nu när mamma ska fixa o dona här hemma så sitter jag och leker själv under tiden. Helt underbart tycker både jag & mamma!

Här kommer några bilder från veckan som gått......





Jag och mamma var i stan och handlade minibananer...





Jätte goda som mellanmål, fast utan skal såklart!





Mamma har gjort klar min talva jag fick av gudmor i julklapp!





Mina kompisar var hos oss på besök, här är jag & Elli som är 2 timmar äldre än mig...





Här är min andra kompis Jack, han är en månad yngre än oss! 





Elli trivs nog bra med oss två killar.....





Efter att de gått hem så kom mammas kusin Julia upp en runda o busade med mig!





På kvällen kom moster till oss med sockerbullar. Jag var ju bara tvungen att visa henne hur bra jag sitter....




Idag har vi varit en sväng hos mormor & morfar..






Min tjej Bella har köpt "majsbågar" till mig.. Ingen höjdare tyckte jag!
Inte när jag vet om att det finns annat och äta...



Kommentarer
Postat av: Cissi

va fint de blev! Så söta dom är ihop!!!

2008-01-11 @ 18:44:20
Postat av: Bela

Du är så duktig killen! Jag försökte resa mig upp i badbaljan idag men då sa Mamma "stopp". Hon tycker jag ska lära mig sitta först...
Du kanse kan lära mig???
Kram!

2008-01-11 @ 18:45:47
URL: http://knodden07.blogg.se
Postat av: Lina

Va fin du är på alla korten Melwin!
Mammas lilla socker prins!
Kom snart och hälsa på mig igen =)
Kramar

2008-01-12 @ 13:35:43
Postat av: Faster Annica

Gud, vad söt och fin du är. Vi längtar efter dig och mamma. Elias pratar om er varje dag. han vill titta på "Beblin" på datan säger han.... Krama om mamma i från oss. Vi hörs och syns snart. man kan inte titta sig mätt på dig sötnos.

2008-01-13 @ 13:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0