Mammas stora kille

Hej!
Idag har jag och mamma varit hos Maj på bvc. Jag bara busade och fjantade hela tiden hos henne. Jag väger nu 9200 och är 74 cm lång! Efter det gick vi en promenad ner till stan i det fina vädret.
Efter middagen idag gick vi hem till William, där alla mammor hade MeandI party. Där var jätte många barn att leka med. Mamma beställde en jätte tuff sommar-outfit till mig...

Nu är jag hemma hos mormor & morfar, och morbror fast han är och tränar.
Jag har precis ätit kvällsmat nu, så mamma tog lite kort på mig, Stora killen är jag ju nu!

I morgon blir min tjej Bella 6 månader. Stort Grattis till Dig Tjejen! Saknar Dig......


image210

image211

image212

Kommentarer
Postat av: Bella

Saknar Dig också Biffen! Du blir ju bara snyggare och snyggae :)
Puss på Dig!
Din Prinsessa

2008-02-18 @ 21:38:25
URL: http://knodden07.blogg.se
Postat av: Pappa

Vad fin du är älsklingen min, alltid lika glad. Pappa saknar dig JÄTTE mycket ska du veta. Älskar dig gubben

2008-02-18 @ 22:01:33
Postat av: Carina

Hej lilla hjärtegubben!
Oj vad du växer, tänk snart fyller du 1 år, tiden går rysligt fort tycker jag.
Tack för att du grattade farfar i dag på hans namnsdag.Jag kan avslöja att han blev superglad för det (tack Johanna).
Kramar från mig

2008-02-24 @ 11:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0