Min första dag på dagis!



Skogsgläntan, avdelning Roten



Här är mitt dagis som jag ska börja på. Mamma och jag var där idag och hälsade på. Det var jätte fint där med massor med bilar och leksaker. Där kommer jag trivas jätte bra tror jag!
Mamma och jag ska dit i morgon igen, och träffa alla barnen....


Stora killen påväg till dagis....







Som ni kankse vet så har vi flyttat! Och det bästa är att jag har fått ett alldeles eget rum!






Sovrummet



Köket





Vardagsrummet






Min ryggsäck till dagis!




Tyvärr har vi inget badkar, men det här går lika bra :-)



Innan badet...




Häromkvällen kom Jack på besök, och självklart skulle jag visa honom mitt nya rum




Kommentarer
Postat av: Bella

Ditt nya dagis ser jättefint ut! Jag ska börja på mitt dagis nästa vecka!

2008-08-12 @ 17:15:54
URL: http://knodden07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0