Elias 3 år!


I lördags hade min kusin Elias kalas på Leklandet. Av min farmor fick jag ett par jätte tuffa stuprörs jeans som jag skulle ha till kalaset, men dom va så svåra att leka i så det fick bara bli en bild med dom på innan kalaset.....





Massor med bollar...





Elias var så fin i skjorta och slips...



och i håret...














När det var dags för mat och glass fick såklart Elias sitta i Haj-stolen! Det får alla som fyller år göra...











Elias och hans tjej från dagis, Ida.




Elias fick den här fina jackan av oss. Snacka om snyggast i stan...



Jag och farmor



Faster, jag och farmor




Efter maten så var det dags att köra bilarna...





Tanka är viktigt, det vet mamma nu....





Kommentarer
Postat av: Bella

Det ser jäteroligt ut! Jag vill också ådit och leka. Vi kan väl åka dit tillsammans nån gång?

Kram

Bella Bus

2008-08-24 @ 19:09:32
URL: http://knodden07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0