Melwin & Jack i brunnsparken


Idag har jag och mamma varit ute i stort sett hela dagen! När vi vaknade packade vi lilla fika korgen och mötte upp Jack och hans mamma. Sen gick vi ner till brunnsparken och fikade. Jätte mysigt hade vi!
Fast Jack är lite jobbig ibland, för han vill bara pussas hela tiden! ;-) Men då kryper jag bara iväg.....

Efter fikan gick jag och mamma hem och åt lunch, sen promenerade vi till gudmor! Där åt vi middag och fikade i solen... Det är så mysigt nu när jag kan krypa runt, mamma få inte en lugn stund.. Hihi

Nu är vi hos mormor och morfar, favoritstället om ni frågar mig! Mormor hämtade oss i stan..
Här ska vi vara ikväll, och busa som vanligt...

Lite bilder från idag..
Kram från mig.



image267

image268

image269

image270

image271
image272

image273

image274

image275

Kommentarer
Postat av: Pappa

Coola ni är killar!! :) Hoppas ni hade det trevligt idag utan pappa! Vi var ju i parken igår med. Men då sov du bara älsklingen.! Pappa älskar dig

2008-04-21 @ 23:08:06
Postat av: Bella

Nu blir jag lite sotis... Ska du pussa nån ska Du pussa MIG ju!!!

2008-04-22 @ 07:58:07
URL: http://knodden07.blogg.se
Postat av: Jack

Tack för en härlig busdag! De får vi göra om! Syns på rytmiken om en stund!

2008-04-22 @ 08:40:14
Postat av: Carina

Hej gullunge!!
Tack för två underbara dagar! Tiden går så himla fort och snart fyller du ju 1 år!! Hur stor tårta ska det bli då???
Puss på dig och ge mamma en kram från mig

2008-04-24 @ 09:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0