19 April 2008


Tjenare,
Idag är det verkligen vår väder. Vi är hemma hos mormor & morfar och har precis fikat ute i trädgården. Mammas kusin Julia är också här. Det är lite läskigt tycker jag att vara i gräset. Men sparka boll är kul!
Ikväll ska vi grilla. Det blir premiär för i år.


Få passa på att gratta min tjej Bella som blir 8 månader idag! Grattis Bella Busunge!

Lite fina bilder...


image265


image261


image262


image263


image264



I gårkväll hemma hos mormor och morfar....
Här får man göra precis Vad man vill..... :-)
image266


Kommentarer
Postat av: Bella

Hej Goding! Tack för hälsningen och för den fina bodyn som kom på posten igår!
Vilka fina bilder Du har lagt in. Men Du! Hur tokig är Du egentligen som badar i diskhon???
Jag får nog testa och se om det är roligt...
;)
Puss!
Din Bella!

2008-04-19 @ 22:09:31
URL: http://knodden07.blogg.se
Postat av: Bella

Hej igen, nu har jag testan diskhon jag också! Det var helt ok
:)
Snart ska jag åka och gratta Morbror Gall!
Kram Bella!

2008-04-20 @ 09:31:50
URL: http://knodden07.blogg.se
Postat av: Farmor

du e världens goaste lille prick Tarmor älskar dej

2008-05-02 @ 09:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0