Vi mot världen!

image52



När jag låg inne i mammas mage lovade hon mig en sak. Hon lovade att alltid skydda mig, mot allt ont och alla farligheter. Ingen skulle någonsin få göra mig illa! Hon visste inte vem jag var, hur jag såg ut eller vem jag skulle bli. Hon kände mina små fötter putta på henne när hon var ledsen, jag svarade alltid henne med att "ge inte upp". Hon svarade mig och lovade att vara stark i alla lägen. Oavsett hur framtiden kommer se ut så fixar vi allt.
Jag var och är och förblir hennes allt!
Jag älskar Dig Mamma.


Kommentarer
Postat av: Therése

Melwin lille killen. Du har en fantastisk Mamma som Du ska vara rädd om (och det vet jag att Du alltid kommer att vara). Jag har kännt henne sen hon själv var en liten bebis och jag vet att hon alltid kommer sätta Dig främst, oavsett vad som händer. Hon kommer alltid att stå vid Din sida till 110%, för det är helt enkelt sån hon är! Krama om henne det hårdaste Du kan och hälsa från mig!
PS. bella sover som en stock, men jag vet att hon skickar en puss i ljumsken! DS

2007-10-30 @ 21:17:13
URL: http://theresian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0