Smaka mat!

image31

Idag är det den stora dagen, idag fick jag provsmaka puré för första gången! Palsternacka - och potatispuré blev det. Det var ganska svårt men jag fick i mig lite i alla fall. Men godast var pärondrickan som jag fick till. :)
Mamma och pappa hade beställt en jätte fin tårta också till mig. Men den fick jag bara titta på.
Jag fick en jätte fin röd brandbil och alfons strumpor av mormor, morfar & morbror Jocke. Sen kom g-mormor och Gert med en jätte fin bamse dress!
Måste oxå tala om att igår var min farfar hos oss på besök, och då fick jag ett par adidas gympaskor! Hur coola som hellst!

Under eftermiddagen gick jag och mamma en promenad med mormor, fast jag sov såklart i vagen, det är så mysigt tycker jag!

  

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej Goding. Riktig mat låter spännande. Men jag får vänta ett tag till. Jag är ju inte ens 2 månader ännu... Taskigt att Du inte fick tårta tycker jag!

2007-10-13 @ 18:39:48
URL: http://knodden07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0