Mitt dop i Biskopsmåla 2007-08-25

       


Lördagen den 25 Augusti -07 döptes jag i Biskopsmåla till Eric Melwin Joacim,
Jag var så snäll hela tiden och tyckte det var jätte mysigt med allas uppmärksamhet.


Bild nr: 1
Familjen Jacobsson/Petersson
Bild nr: 2
Här är jag, min mamma och min underbara gudmor Ylva som bar mig vid mitt dop
Bild nr: 3
Pappa, Ylva, jag, Julia, mammas kusin och min mamma såklart :)
Bild nr: 4
Bekräftelse av dopet
Bild nr: 5
Här döps jag till:  Eric Melwin Joacim
Bild nr: 6
Min snygga kusin Elias
Bild nr: 7
Melwin, fotomodellen!

Kommentarer
Postat av: Theresian

Fina bilder! Jättetråkigt att vi inte kunde vara med...

2007-10-09 @ 15:55:42
URL: http://theresian.blogg.se
Postat av: Theresian

PS. Hälsa Elias att han är den sötaste lelle kostym-kille jad sett!!! DS

2007-10-10 @ 08:19:04
URL: http://theresian.blogg.se
Postat av: thobbes kusin

grattis thobbe lycka till med familjen nu..mvh jimmy i dalarna

2007-10-30 @ 09:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0