Kvällsmys!

image35

Hejsan,

Idag har jag, mamma och pappa varit och tittat på Ebba när hon tävlat med sin häst Fabian. Hon var jätte duktig och snabb tycker vi!
Sen åkte vi direkt till sporthallen och tittade på morbror som spelade handbollsmatch, men jag tittade bara en liten stund för blev jätte trött och somnade gott i allt liv.
Idag har det varit en mys söndag. Vi har bara mysigt, badat och hoppat i hoppgungan. Den är hur skoj som hellst tycker jag! Sen har jag ätit puré också såklart, och jag åt upp allt. Visst är jag duktig? Mamma tycker jag är världens duktigaste kille!
Nu har jag fått på mig pyjamas och strax ska min pappa lägga mig för natten! Mamma tog en bild på mig nyss när jag ligger o myser , fin va?

GOD NATT !


Kommentarer
Postat av: Carina

Sötaste sockerungen!!!Tack för alla goda pussar och en jättemysig eftermiddag/kvällning i fredags,saknar dig!! Puss från mig till dig!Krama mamma o pappa en hälsning också!!

2007-10-15 @ 17:18:05
Postat av: Bella

Hej Min Goding!
Tack för besöket igår. Jätterolig överraskning tyckte både jag och Mamma.
Ikväll ska jag bada och sen ska jag lägga in lite nya bilder på min blogg.
Puss i ljumsken!
Din Prinsessa

2007-10-17 @ 18:59:43
URL: http://knodden07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0