Gåstolen


Hejsan,

Idag är det premiär för att prova min gåstol. Jag är jätte duktig tycker mamma, jag vet redan att man kan förflytta sig i den. När jag sprattla med benen så kommer jag bakåt, det är jätte kul tycker jag.
Jag har varit sjuk i några dagar nu, förkyld och hosta. Inte kul alls, men idag är jag mycket bättre.
Igår vann mamma en ny pyjamas till mig på tradera, en bandman-pyjamas. Så nu blir nog tjejen i Kristianstad avundsjuk, (eller snarare hennes pappa kankse)
I morgon är det fredag, då ska jag & mamma åka tåg och hälsa på min faster. Hon har inte sett mig på jätte länge!

image53  


Denna kom på posten idag, från Bella. Visst är jag fin?


image54


Kommentarer
Postat av: Bella

hej Goding, Mamma visade mig Din fina Brandman-pyjamas. Kan inte jag få låna den när den blivit för liten för Dig? den är JÄTTEFIN!
Kramar Din Bella

2007-11-01 @ 12:47:49
URL: http://knodden07.blogg.se
Postat av: Bella

Åh så fin Du blev! Men som min Mamma brukar säga; Allt klär en skönhet!!!

2007-11-01 @ 17:31:35
URL: http://knodden07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0