Min första middag

Hej,

Igår så åt jag min alldeles första middag. Mamma hade gjort egen mat till mig, den var jätte god. Och till efterrätt fick jag banan, det älskar jag!
Men idag var maten inte alls lika god.. Biff stroganoff, det var ingen höjdare. Jag klöktes så mycket så tills slut fick mamma göra gröt till mig! Och det gillar jag jätte mycket! Det äter jag till frukost varje morgon. Pappa säger att man blir stor & stark av gröt.. Fast det är jag ju redan.....

 






På lördag ska jag till min Gamla farmor! Jag har inte träffat henne sen jag var en liten liten bebis. Och på söndag ska jag till min farmor som fyller år. Då kommer min kusin Elias, han ta så väl hand om mig när vi träffas.


En god natt kram från mig i min fina brandman pyjamas!

image105


Kommentarer
Postat av: Theresian

Så fin Du är i Din pyjamas... Nu blir nog Bella lite avundsjuk... sån skulle hon också vilja ha!
Kram!

2007-12-06 @ 01:04:59
URL: http://theresian.blogg.se
Postat av: Carina

Hej snyggaste brandmannen i stan. I dag kom det "riktiga" brandmän till Carinas jobb. Du skulle sett den stora stegbilen! OJ OJ OJ! Men ingen brandman var lika fin som du, och deras uniformer var inte lika snygga som din.. Jo, det var riktig eld de skulle släcka.. det brann i ett torkskåp..

2007-12-06 @ 17:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0