Första advent

 
image94

Morgonmys på första advent


    

Idag har jag mamma pappa moster o peter varit på stan på julskyltningen. Lite tråkigt att det inte snöade utan regnade istället, men desto mysigare var det att åka vagn. Och eftersom det är första advent skulle jag såklart ha mina tomte kläder på mig. Visst är jag fin?
Sen åkte vi hem till G-mormor & Gert och fikade. Mamma tog några tjusiga foton på mig, som vanligt..
Det blev några fina kort på mig och Ozzy också, han är så mjuk och go!


Kommentarer
Postat av: Theresian

Vilken söt liten Nisse! Och en vit fluffig Rudolf har Du också!

2007-12-02 @ 21:18:26
URL: http://theresian.blogg.se
Postat av: Carina

Kan se att du har rätta greppet på Ozzy för att hjälpa Tomten med ledarrenen.
Hoppas och ser fram emot att vi ses i helgen..
puss så länge

2007-12-05 @ 17:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0